Salgsbetingelser


Ved bekreftelse av kjøp godtar du kjøpsvilkårene for Azora AS.


1. BETALING

Azora AS benytter seg av Klarna Checkout. Vi aksepterer  betalingskortene Visa og Mastercard. Du kan også velge faktura eller delbetaling fra Klarna. Trykk her for vilkårene for Klarnas Shoppingtjeneste.


2. PRISER

Alle prisene som er oppgitt i nettbutikken er inkludert MVA. 

Salgsvarer og varer med rabatt kan ikke byttes.

Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp på over 1000,- på ordinære varer. Hvis du handler for mindre enn dette kommer det en fraktpris på 99,-

På større varer som møbler bruker vi transportfirma og har en fraktpris på 399,-


3. FRAKT
Vi benytter oss av Bring til å frakte ordrene gjort i vår nettbutikk. For mindre varer kan du velge å få det tilsendt rett hjem i postkassen. Dersom varen ikke får plass i postkassen vil den bli sendt til nærmeste utleveringssted. Du kan også velge å få pakken tilsendt direkte til ditt nærmeste utleveringssted.

Leveringstiden er normalt på 2-4 virkedager. Vi tar forbehold om at det i perioder kan være større pågang, og det kan ta noe lenger tid.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til oss samme dag som varen mottas, se punkt 5.

Pakker som ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

 

 4. ANGRERETT

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. 

Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet, Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine ubrukte varer i originalemballasjen. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til: Azora AS, Borgeskogen 15b, 3160 Stokke. Ved pakker som returneres ved bruk av angreretten må fraktkostnadene  dekkes av kunden.


5. REKLAMASJON

Er varene dine skadet ved levering? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail med en gang du har mottatt varen, så hjelper vi deg. Dette må skje samme dagen som varen er levert.
Vi vil ta saken videre med transportfirmaet, og du vil motta en ny vare så langt det lar seg gjøre hvis ikke annet er avtalt.

Hvis du er så uheldig og mottar en vare som er defekt ber vi deg om å sende oss en mail med bilde og en liten beskrivelse til [email protected] Reklamasjon må skje innen 3 dager etter mottatt vare, det er derfor viktig at du sjekker varen så fort som mulig. Vi refunderer rimeligste fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget og godkjent av oss.